Besviken på vårdcentralen

Insändare
PUBLICERAD:

Har idag (tisdag 26 februari) varit på Vintergatans vårdcentral. Jag möttes av en oengagerad, stressad och dåligt påläst läkare. Hen lyssnade inte heller på vad jag sade. Självklart är jag besviken, får nu ta mig en funderare om jag skall byta läkare eller till och med vårdcentral, saken är den att geografin spelar stor roll. Betala lär jag väl få göra.

Besviken patient

Svar direkt till Besviken patient

Jag beklagar att du fick en dålig upplevelse hos oss! Jag skulle önska att få kontakt med dig direkt så vi kan reda ut vad som hänt. Dina åsikter är viktiga för oss.

Du når mig via vår telefon 0550-77 50 00.

Vänligen,

Petter Nordenhäll, Verksamhetschef, Capio Vårdcentral Vintergatan

Detta är en åsiktsartikel och innehållet är skribentens eller skribenternas egna uppfattningar.